lørdag 21. februar 2009

Vinterferie

Endelig vinterferie!! Nå kan jeg legge leksebøkene igjen på hybelen med god samvittihet. For nå er det td for å være lag me gammle venner og jobbe så mye som mulig. Det er i hvertfall det som er planen. Håper jeg for mye tid lag med Selia <3 Savner henne så mye.

I dag har jeg hvert på jobb, hadde tidlig vakt. Må si jeg var rimelig trøtt når jeg stod opp. Simone er her på besøk :D vi har vært med mormor i dag, hun er ikke helt i for:( Men det var ivertfall kjempe godt å kunne få se henne :D

I morgen skal jeg på jobb, må spare utrolig mye til jeg og iver reiser til Alanya i påskeferien :)
Gleder meg noe sykt til han kommer hjem. Er rett å slett drit lei av å vente, men på en god måte. Kunne aldri hatt det bedre sammen med Iver! Han er den beste!!




En fin torsdag på Lipp i Ålesund

Ingen kommentarer: