fredag 27. februar 2009

Kjæresten min <3

Hva hadde jeg gjort uten deg? Du er den jeg kan dele alt med. Den som støtter meg, trøster og gjør meg lykkelig. Den som får meg til å føle meg spessiel i din hender. Du er den jeg vil dele resten av livet mitt med, uansett hva som skal til. Jeg vil dele sorg og glede. Uansett hvor lenge du er på sjøen, så vil jeg alltid vente på deg til du kommer hjem til meg. Er så utrolig glad jeg er di si jente. Den jenta du er stolt over å være sammen med. Du er ikke redd for å vise at du liker meg blant andre. Det vi har sammen er noe helt spessielt, noe som ingen andre har. Du er helt fantastisk, hadde aldri klart meg uten deg. Jeg er så forelsket i deg, kjæresten min.

Min sin du kjære <3
Elsker deg for alltid

2 kommentarer:

Unknown sa...

elska d jenta mi, i he den beste kjærestn i verdn =) lykkeli sammens me dz

Veronica sa...

så søt du e marielle:D iver e en liten heldigris han ;D <3 kjempe gla i d jenta mi!