tirsdag 3. februar 2009

Leeenge siden

Ja, hva kan jeg si! har hatt det veldig travelt i det siste, men på en måte ikke. Har rette å slett ikke orket å blogge. I helgen har jeg vært i tr.hjem. Vero, Gitt og jeg tok bussen. verdens lengste busstur. Sov nesten ikke heller. Men når vi kom frem så slappet vi bare av og koset oss med en god film.

Kjæresten min er nå på sjøen igjen. Savner han kjempe masse:(

Jeg har verdens beste kjæreste! er så utrolig gla i han. Gleder meg slik til vi skal til syden. Bare eg og kjæresten min <3 Alanya i påska! ska bli så kjekt :D

I dag er d bare 11 dager til jeg blir 18:D gleder meg noe sykt. Skal bli så godt å slepppe å vente på at jeg vil bli eldre.

Eller

Jeg har klipt bob
Har mini rosa pc
trener
drit lei skole
venter på at gutten min skal komme hjem
henger masse lag me vero igjen <3
savner Selia :(
Er sulten
og fulstendig blakk

kiss<3

1 kommentar:

Unknown sa...

Aw, den "savner Selia" var bare kjempe søt! ;¤
Savner deg også honey <3

- Selia